miercuri, 2 noiembrie 2011

Dana şi Ciprian Ştefan, imigranţi în 2011 “Am venit aici hotărâţi să ne facem meseria ...

Dana şi Ciprian Ştefan, imigranţi în 2011 “Am venit aici hotărâţi să ne facem meseria ...:




Ciprian şi Dana Ştefan, ambii de 33 ani, spun despre ei că sunt un cuplu de "moldoveni sinceri şi curaţi, din Roman". Sunt căsătoriţi şi au doi copii.



Deşi începuseră la Bucureşti o afacere în domeniul publicitar care părea că merge bine, au fost nevoiţi să renunţe. Criza din România i-a obligat să-şi caute norocul în Italia. Au emigrat la începutul lui 2011 la Bologna, şi-au deschis o activitate pe cont propriu şi sunt optimişti cu privire la viitor.



Ciprian a terminat Facultatea de arte plastice din Bucureşti, secţia Foto- Video, Procesare computerizată a imaginii, iar Dana a terminat Facultatea de Istorie din cadrul Univeristăţii "Al. I.Cuza", Iaşi.



"În 2005 ne-am hotărât să înfiinţăm o agenţie de publicitate", povesteşte Dana. "Ciprian venea cu experienţa acumulată în agenţiile unde lucrase, eu veneam cu experienţa lucrului cu oamenii în general şi puteam să fac cu placere meseria de account manager public relations, practic cel care ţine legătura cu clienţii şi face cunoscute serviciile agenţiei. Aşa am reuşit încet, încet să ne facem cunoscuţi ca un "boutique de creaţie".



2009, an fatal pentru micile companii româneşti



De la început au căutat să ajungă la clienţi mari, cum ar fi

Citeşte mai mult...