miercuri, 7 decembrie 2011

VIDEO/ Maria Ştefanache: “Sunt mulţi artişti români aici care trebuie promovaţi”

VIDEO/ Maria Ştefanache: “Sunt mulţi artişti români aici care trebuie promovaţi”:


Cu ocazia ediţiei 2011 a evenimentului "Incontri con la cultura dell'Est", desfăşurată la Milano, am discutat cu Maria Stefanache, organizatoare a manifestaţiei şi un punct de referinţă, din punct de vedere artistic, pentru comunitatea de români din nordul Italiei. La alegerile administrative din luna mai, Maria Ştefanache a candidat pentru un post de consilier susţinându-l pe Giuliano Pisapia, noul primar al oraşului Milano. În noiembrie, Corriere della Sera a publicat un articol despre un curs teatral, ţinut de Maria Ştefanache, pentru a-i ajuta pe managerii italieni să se descurce în mediul de afaceri.



Cum e viaţa unui artist român la Milano?



«Mă simt un creator liber. Mă scol dimineaţa cu idei şi fac tot posibilul să le realizez. Pentru mine, astă înseamnă să fiu o artistă liberă, dar în acelaşi timp, conştientă de misiunea mea de creator. Jumătate din parcursul meu de viaţă l-am dedicat teatrului şi am pus baza unei metode de lucru care este de mare ajutor în dramaturgie, firme şi universităţi. Nu ştiam unde pot ajunge cu cercetarea mea teatrală, eu am făcut-o timp de 20 de ani şi a ieşit un lucru foarte foarte util în ştiinţele comunicării. Mă refer la cursuri teatrale pentru

Citeşte mai mult...