joi, 29 septembrie 2011

Amelia Antoniu şi soţul ei au divorţat! Soţul sopranei: “Nu am reuşit să o fac să ...

Amelia Antoniu şi soţul ei au divorţat! Soţul sopranei: “Nu am reuşit să o fac să ...:

Amelia Antoniu, prim-solista Teatrului Naţional de Operetă “Ion Dacian”, şi soţul ei au cerut separarea legală în faţa magistraţilor. Soţul artistei a declarat că nu a reuşit să o convingă să renunţe la divorţ, aşa că a fost nevoit să-i accepte condiţiile.


Amelia şi Niculae Gamenţ Antoniu au mers împreună la Judecătoria Sectorului 1. Magistraţii au analizat dosarul lor de divorţ în camera de consiliu. În faţa jurnaliştilor, Amelia Antoniu şi-a cerut scuze că nu poate vorbi despre viaţa personală, iar soţul ei a mulţumit public pentru ajutorul media în momentele de cumpănă, anul trecut, când artista s-a aflat la un pas de moarte în urma infecţiei cu o bacterie, luată din spitalul CF2.


“N-am reuşit să o conving să renunţe la divorţ. Până la urmă am fost nevoit să accept înţelegerea aşa cum a fost făcută, înainte de introducerea acţiunii. În tot acest timp am încercat să o conving să renunţe, dar nu am reuşit. Noi am hotarît ca fetiţa să rămână la ea Nu se ştie ce va fi pe viitor”, a mărturisit Niculae Gament Antoniu.


Amelia Antoniu a fost la un pas de moarte


Prim-solista Teatrului Naţional de Operetă “Ion Dacian” a fost la un

Citeşte mai mult...