marți, 14 iunie 2011

Sfârşit de an şcolar/ La Guidonia, o româncă i-a ȋnvaţat pe italieni şi străini să se ...

Sfârşit de an şcolar/ La Guidonia, o româncă i-a ȋnvaţat pe italieni şi străini să se ...: "

Roma 14 iunie 2011- Sâmbătă 11 iunie, a avut loc la Guidonia, lângă Roma, ceremonia de ȋnchidere a cursului “Laboratorio interculturale di valorizzazione delle diversità” (Laboratorul intercultural de valorizare a diversităţii), adresat tuturor elevilor Institutului “Montecelio” din localitate. Cursul, care a durat 4 luni şi la care au participat peste 100 de elevi italieni şi străini, a fost organizat şi ţinut de o inimoasă profesoară româncă: Gianina Ghiuţă (foto stanga).


“Am ȋncheiat cu succes patru luni de curs şi am avut marea satisfacţie să văd că cei peste 100 de elevi, părinţii lor, dar şi direcţia şcolii, au apreciat munca şi entuziasmul pe care cred că am reuşit să le dedic”, a spus, emoţionată, Gianina Ghiuţă, care lasă cifrele să vorbească de la sine: “Am avut 95 de elevi cu vârsta cuprinsă ȋntre 3 şi 6 ani, 10 copiii din clasele primare şi 25 de elevi de la gimnaziu (şcoala “medie”). Majoritatea dintre ei sunt italieni, iar dintre străini, alături de români, au participat copii de toate naţionalităţile: marocani, albanezi, polonezi, ruşi şi bengalezi”.


Cursul a fost structurat ȋn laboratoarea creative şi didactice de câte 8 ore săptămânal. “Am vrut să le transmit

Citeşte mai mult...

"