marți, 28 iunie 2011

Preşedinta asociaţiei Dacia din La Spezia: "Ceea ce am realizat a fost din surse şi ...

Preşedinta asociaţiei Dacia din La Spezia: "Ceea ce am realizat a fost din surse şi ...: "

Activă de mai bine de şapte ani, asociaţia românească Dacia Onlus, din localitatea La Spezia a organizat numeroase manifestări culturale şi nu s-a intersectat niciodată cu politica românească sau italiană. Scopul activităţilor este strict cultural, pus în slujba tradiţiilor şi a obiceiurilor româneşti. Nu sunt ignorate evenimentele sportive, filmul, concursurile de frumuseţe sau informarea despre drepturile sindicale.




De mai bine de un an, preşedinta asociaţie Dacia este Mihaela Vija (foto dreapta), 53 de ani, născută la Bucureşti, dar crescută la Covasna. De la Sfântu Gheorghe a venit în Italia în urmă cu aproape zece ani, cu scopul de a se alătura familiei deja stabilite în Peninsulă.


«Am venit in Italia pentru a-mi urma familia deja stabilita aici, lăsând postul de secretară, dar plătită cu salariul minim pe economie, într-un birou notarial. Am schimbat acest loc de muncă cu unul de 'badante', cum se spune aici la îngrijitoare de bătrâni. Dupa 3 ani am început să lucrez 'la ore', ca menajeră sau mai urât spus 'domestică, aşa cum lucrez şi în prezent.


M-am străduit să evoluez, ţinând cont de situaţia mea din ţară şi am urmat mai multe cursuri de limba italiană şi computer. Scopul

Citeşte mai mult...

"