luni, 2 ianuarie 2012

Mihaela Croitoru a început să picteze după o depresie: “Icoanele reprezintă bogăţia ...

Mihaela Croitoru a început să picteze după o depresie: “Icoanele reprezintă bogăţia ...:




Departe de casă şi familie, o româncă originară din judeţul Neamţ, îşi descoperă în Italia talentul de a picta icoane pe sticlă. Apreciată şi totodată ajutată de artişti italieni, reuşeşte să participe la diferite expoziţii. Pentru aceast an pregăteşte prima expoziţie personală care va avea, pe lângă icoane pe sticlă şi măşti tradiţionale româneşti.



Mihaela Croitoru s-a născut în comuna Podoleni, judeţul Neamţ, are 42 de ani şi trăieşte în Italia de mai bine de nouă ani. A ajuns în peninsulă pentru a-şi vizita sora şi s-a decis să rămână definitiv.





"Nu am avut intenţia să rămân definitiv. Venisem să-mi vizitez sora iar între timp îmi găsisem ceva de lucru. Nu mi-a fost uşor chiar dacă am găsit un loc de muncă bun. Nu ştiam limba deloc, dar am dat peste nişte oameni minunaţi, care au avut răbdare cu mine şi nu m-au lăsat până când nu am învăţat-o aşa cum trebuie."





Dorul de casă, precum şi lipsa familiei şi a prietenilor din ţară au făcut-o pe Mihaela să încerce să şi le compenseze cu ceva. Prezenţa unor prieteni italieni, care o ajută şi o încurajează, îi deschid româncei apetitul pentru pictură.





"Pasiunea

Citeşte mai mult...