joi, 15 noiembrie 2012

Cornel Andrieş: “Cum am devenit consilier în Italia cu 47 de voturi”

Cornel Andrieş: “Cum am devenit consilier în Italia cu 47 de voturi”:
Cornel Mihai Andrieş, de 22 de ani, a devenit cel mai tânăr consilier local român din Italia. El a obţinut un fotoliu  în Consiliul local la Montevarchi, lângă Arezzo (Toscana) după ce candidatul care a avut mai multe voturi decât el la ultimele alegeri administrative, Leonardo Simioni,  a demisionat. Primul pe listă dintre cei nealeşi, pe lista Partidului Democrat, a fost tocmai Mihai Cornel Andrieş.
Contactat de Gazeta Românească, proaspătul consilier a povestit cum a reuşit să devină consilier la doar 22 de ani, după ce a obţinut 47 de voturi la alegerile administrative. S-a prezentat ca fiind o persoană ce în mai puţin de zece ani a trecut de la stadiul de emigrant care se loveşte de multe probleme, la o persoană integrată, realizată şi cu proiecte ambiţioase.
“Sunt născut pe data de 25 ianuarie 1990 la Bălan, în judeţul Harghita. Am copilărit până la vârsta de 13 ani în satul Buruieneşti, com. Doljeşti, judeţul Neamţ. Ulterior am ajuns în Italia, unde împrejurările nu au fost tocmai uşoare, având în vedere că nu cunoşteam  limba italiană şi nici modul de viaţă în noua societate. Cu toate acestea, am reuşit să mă integrez, să mă adaptez societăţii noi,

Citeşte mai mult...