marți, 21 mai 2013


Georgeta Fermeșanu: "Românii pot conta și în Sicilia"
Georgeta Fermeșanu, “Giorgia” cum o strigă prietenii, are 47 de ani și este originară din Piatra Neamț. Este de zece ani în Italia. A venit “fără să stea prea mult pe gânduri”, când fata ei a reușit la facultate și a realizat că e greu să o poată întreține de una singură. “Eu am divorțat cu mult timp înainte să plec din țară. Mi-am crescut copilul de una singură, dar când a venit vremea să intre l
Grèce : la restructuration du secteur bancaire se poursuit - economy
Grèce : la restructuration du secteur bancaire se poursuit - economy http://fr.euronews.com/ En Grèce, le fonds de sauvetage du secteur bancaire veut vendre d'ici la mi-juillet Hellenic Postbank et Proton, dans le cadre de la ... From: euronewsfr Views: 1 0 ratings Time: 00:31 More in News & Politics
Irak : les chiites visés par une nouvelle vague d'attentats
Irak : les chiites visés par une nouvelle vague d'attentats http://fr.euronews.com/ Pas moins de huit attaques ont été perpétrées ce lundi dans des quartiers à majorité chiite de la capitale, Bagdad. Dans le même temp... From: euronewsfr Views: 4 0 ratings Time: 01:07 More in News & Politics
Bogdan, apărătorul imaginii românilor: "Am asteptat ca mulți alții să mi se ...
Bogdan Adrian are 39 de ani și este originar din județul Vâlcea. Din 1999 locuiește în Italia, în provincia Lodi, este căsătorit și are un copil de 7 ani. Lucrează ca șofer la o firmă de transport de autovehicule. Bogdan este autorul unui blog de succes, www.rumeniinitalia.it, în limba italiană. Bogdan, când ai deschis blogul și cu care scop? «L-am deschis la începutul lui 2011. Scopul era acela d