joi, 27 octombrie 2011

Burtone a bătut o altă femeie înainte de a o lovi pe Maricica

Burtone a bătut o altă femeie înainte de a o lovi pe Maricica:

Alessio Burtone (foto) probabil putea fi reţinut înainte. Tânărul, aflat în închisoare pentru că pe 8 octombrie 2010 a lovit-o cu un pumn pe infirmiera româncă Maricica Hăhăianu cauzându-i decesul, a bătut o altă femeie, scrie TM News.


Pe 6 ianuarie 2010 a lovit-o cu pumnii şi picioarele pe mama prietenei sale. Astăzi, 26 octombrie, femeia, o imigrantă din Peru de 55 de ani, împreună cu soţul, a compărut în faţa judecătorului monocrat Roberto Polella, de la a IX-a secţie penală. În acest al doilea proces, Burtone este acuzat de lovire şi ameninţări.


Mama prietenei din acea vreme a lui Burtone a declarat la proces: ”În acea seară, vâzând că fiica mea nu se mai întoarce acasă, şi având în vedere că nu răspundea la celular, am început să-i sun prietenele. Una dintre acestea mi-a indicat casa lui Alessio. Mama băiatului şi-a contactat fiul, care mi-a spus la telefon că nu trebuia să-mi permit să deranjez pe nimeni din familia lui. Dar eu eram îngrijorată. Îmi era teamă că fiicei mele, minoră, i se întâmplase ceva”.


În scurt timp, în aceeaşi seară, femeia s-a dus în locul de întâlnire al lui Alessio şi al fiicei sale, în apropierea

Citeşte mai mult...