luni, 31 octombrie 2011

Dana, ajutor de bucătar cu diplomă universitară: “Aici am învăţat că demnitatea nu ...

Dana, ajutor de bucătar cu diplomă universitară: “Aici am învăţat că demnitatea nu ...:


Dana Betlevy este o bucureşteancă de 43 de ani stabilită la Roma în urmă cu patru ani. În România, a studiat ingineria metalurgică la Politehnică şi a lucrat inspector de personal şi contabilă. A luat-o de la capăt în Italia, convinsă că acesta este destinul ei. Acum lucrează în hoteluri şi este reporter voluntar pentru un ziar american.



A venit în Italia în vacanţă la invitaţia unor prieteni români care trăiau în Padova. Dana este practicantă Falun Dafa (sau Falun Gong), o disciplină antică chinezească care ajută la găsirea păcii interioare. Cu ocazia venirii în Italia, Dana a aflat că aici sunt mai puţini practicanţi de Falun Dafa decât în România şi a decis să rămână în Italia, pentru a ajuta la răspândirea acestei discipline. Sosirea ei aici a coincis cu începutul campaniei împotriva românilor.



Decizia de a rămâne aici a devenit una definitivă. Dana spune un lucru surprinzător: “Eu mulţumesc poporului italian. Aici am aflat că ai dreptul să fii respectat. Am aflat că există societăţi care stiu să se gândească la om. M-a impresionat, acum patru ani când am venit aici, un lucru simplu, dar care în România nu exista: când se

Citeşte mai mult...