joi, 31 mai 2012

Consulatul din Bologna şi latura sa nevăzută

Consulatul din Bologna şi latura sa nevăzută:
Vasile Simon din Bologna ne-a trimis o scrisoare despre munca nevăzută a funcţionarilor consulari, cei criticaţi unorei excesiv, consideră el, în zilele de după cutremurul din Emilia Romagna.

Am trecut de dimineaţă uşa Consulatului general de la Bologna, Via Guelfa, 9, pentru a participa la concretizarea unui proiect care are ca scop ajutorarea românilor afectaţi în urma cutremurului din Emilia Romagna. în jur de ora 11:00, ia naştere în biroul Consului general, Eugen Pineta, Comitetul de urgenţă pentru monitorarea şi susţinerea românilor aflaţi in dificultate ca urmare a ultimelor evenimente dramatice care au zguduit la propriu Emilia Romagna.
Pe lângă faptul că am participat la constituirea Comitetului, mi-aş fi dorit un interviu cu domnul Consul Pineta pentru a avea informaţii oficiale cu privire la modul cum au reuşit să gestioneze situaţia ultimelor.
”Nu sunt abilitat pentru declaraţii”, imi răspunde domnul Consul Pineta la cererea mea cu privire la un eventual interviu! O fi de bine, o fi de rău! Mă gândeam că o poziţie a Consulatului cu privire la nemulţumirile din ultima vreme ar fi foarte bine venită, măcar sunt lucruri care i s-au reproşat, dar care stau cu totul altfel de cum s-a vehiculat prin presă!
L-am simţit oarecum

Citeşte mai mult...