joi, 27 decembrie 2012

Afacere de succes: “Cu economiile din Italia, am deschis o pensiune în Delta Dunării”

Afacere de succes: “Cu economiile din Italia, am deschis o pensiune în Delta Dunării”:
O româncă rezidentă în Italia de 15 ani şi-a investit toate economiile sale într-o pensiune situată în Delta Dunării. După doi ani, afacerea a luat amploare. Sanda Cojocaru îşi împarte timpul între Italia şi România, dar satisfacţiile sunt mari. Am încercat să aflăm de la Sanda Cojocaru cum să investeşti în turism şi ce aşteaptă turiştii străini de la România.

Sanda Cojocaru (foto) are 33 de ani şi este originară din Galaţi, iar în prezent locuieşte lângă Ancona. A terminat liceul pedagogic, dar situaţia economică din România şi salariile foarte mici ale învăţătorilor au determinat-o să emigreze. A venit în Italia în urmă cu 15 ani, la o rudă şi deşi abia împlinise 18 ani a intrat la muncă, imediat, într-o fabrică.
"Am ajuns în Italia când aveam doar 18 ani, într-o perioadă când se formase un stereotip al româncelor tinere, acela că majoritatea sunt venite doar pentru a lucra în night-cluburi.
Eu am intrat foarte repede la muncă, într-o fabrică a unei companii renumite, Ariston, şi 10 ani acolo am rămas. Deşi eram foarte tănără mi- am păstrat locul de muncă. Eram aproape o excepţie pentru mulţi dintre colegii mei italieni. Treceam printr-o perioadă când româncele de vârsta mea

Citeşte mai mult...