miercuri, 27 martie 2013

Iuliana Popa şi-a construit, de la zero, propriul "fashion brand"

Iuliana Popa şi-a construit, de la zero, propriul "fashion brand":
Iuliana Popa Ion are 32 de ani şi primul lucru pe care îl spune despre ea este e “Vărsător”, o zodie care o caracterizează foarte bine: “Sunt creativă şi cu o imaginaţie bogată… chiar prea bogată câteodată!”. Giulia a ascultat sfatul unei cliente din America şi a avut succes în Peninsulă.

Originară din Dolj, Iuliana, sau “Giulia”- nume adoptat în Italia, a terminat Liceul Teoretic cu profil real la Dăbuleni, după care s-a înscris la Facultatea de Litere din Craiova. “Am absolvit-o Facultatea în 2003, cu 10. Am venit în Italia în vacanţă, după ce terminasem facultatea. Am venit cu un prieten care avea aici o soră, dar îl aveam aici şi pe tatăl meu. Am venit direct la Perugia şi aici am rămas.

Citeşte mai mult...