vineri, 29 martie 2013

Ovidiu Burdusa a inaugurat al doilea hotel în centrul Romei VIDEO

Ovidiu Burdusa a inaugurat al doilea hotel în centrul Romei VIDEO:

Despre povestea de succes a lui Ovidiu Burduşa, vrânceanul care gestionează un hotel în centrul Romei, am mai scris în Gazeta Românească, în luna noiembrie a anului trecut. Vestea despre patronul român al hotelului de lângă Piazza di Spagna a ajuns şi în România, iar presa naţională a povestit cum a profitat românul de criza care a lovit puternic economia italiană.
Ovidiu Burduşa a primit zeci de mesaje de felicitări și mulți conaționali i-au trecut pragul, încântaţi de faptul că un român a reuşit să-şi construiască o afacere înfloritoare în Cetatea Eternă.
Dar povestea de succes a lui Ovidiu nu a ajuns la ultima filă. Chiar în luna martie, românul ne-a invitat într-o nouă structură hotelieră, pe care încă nu a deschis-o. „Am ţinut să vă invit acum, când abia am terminat ultimele retuşuri, pentru că aţi fost primii care aţi scris despre primul nostru hotel”, spune emoţionat Ovidiu.
Camere cu numele celor mai faimoase pieţe din Roma
Toate licenţele sunt luate deja, mai trebuie doar aduse tablourile, comandate special de la un pictor italian. De la tablouri începe şi discuţia noastră: „E o idee a mea, pe care o am de mai mult timp: aceea de a avea un hotel în

Citeşte mai mult...