miercuri, 1 mai 2013

Cum se zbate „Copilul european” într-o sărăcie cruntă | Romania Libera

Cum se zbate „Copilul european” într-o sărăcie cruntă | Romania Libera: "Deşi Cristina poartă frumosul titlu de „copil european”, autorităţile române nu i-au acordat nici un sprijin. Fetiţa are tulburări de vorbire, iar mama ei o duce la un logoped. Săptămânal, Cristina merge şi la un psiholog, pentru a putea înţelege şi a trece mai uşor peste faptul că nu şi-a mai văzut tatăl şi nu ştie nimic despre el.

“Cel mai mult imi doresc sa vina tati acasa. Eu il iubesc foarte mult pe tati! Altceva nu tare imi doresc... Eventual, mi-as dori o carte cu “Frumoasa adormita”. Atata tot!”, a spus Cristina.

"Ca prim copil european, nu am avut niciun avantaj”, a declarat Amelia Nicoara. „Totul a fost numai din vorbe. Ma asteptam ca primul copil european si aderarea asta a Romaniei la Uniunea Europeana sa aduca un trai mai bun atat copiilor cat si oamenilor in general. Pot sa va spun chiar ca atunci cand m-am dus sa o inscriu la gradinita nu am avut loc nici macar acolo”."

'via Blog this'