miercuri, 29 februarie 2012

Valentina, 26 de ani, şoferiţă de camion: “În Italia, e greu să găseşti o meserie mai ...

Valentina, 26 de ani, şoferiţă de camion: “În Italia, e greu să găseşti o meserie mai ...:


Nu este ceva obişnuit să întâlneşti la volanul unui camion de 46 de tone, o tânără de 26 de ani, abia împliniţi. În cinci ani de muncă, nu a avut niciun accident de circulaţie. Valentina Telean, din la Spezia, ne-a declarat că practică această meserie cu mare plăcere şi că nu ar renunţa pentru nimic în lume la ea.





Valentina Telean a împlinit, în luna ianuarie, 26 de ani. S-a născut la Întorsura Buzăului, în judeţul Covasna şi e singurul membru al familiei care are carnet de şofer de camion. A obţinut permisul de conducere în România: categoria B la 18 ani, iar cel pentru camioane, după trei ani.



Motivul principal pentru care a dorit să devină şofer de camion a fost plăcerea de a călători. "Mi-am dorit să văd cât mai multe ţări din Europa. Am visat mereu să călătoresc cât mai mult şi prima modalitate prin care să-mi realizez visul a fost să obţin permisul de a conduce camionul, să fac trasee internaţionale. Nu m-am înşelat şi am descoperit că e o meserie care îmi place enorm de mult."



După obţinerea permisului de conducere, s-a angajat imediat în România. Nu era sigură că va putea să facă

Citeşte mai mult...