joi, 28 iunie 2012

Actor român în vizită la Roma, înjurat de un cerşetor: “Să moară…..!”

Actor român în vizită la Roma, înjurat de un cerşetor: “Să moară…..!”:

Cabral Ibacka, actor şi prezentator român al postului de televiziune Acasă, a avut parte de câteva momente “de neuitat”, în timpul unei vizite la Roma, acum câteva zile.
Pentru că a refuzat să dea bani unui cerşetor, prezentatorul s-a trezit înjurat în româneşte. Dar apoi, a rămas plăcut impresionat de un grup de lăutari, tot români, din Piazza Navona, cărora li s-a alăturat pentru câteva acorduri muzicale.
Iată cum descrie Cabral, pe propriul blog, aventura sa la Roma:
- Sir, 1 euro, please!
- Pleaca, mă!
- Să moară mă-ta de zgârcit!
Eu eram puţin mai în spate şi-am auzit, nu pot să spun că m-a surprins faza.
Câteva minute mai încolo aud nişte acorduri săltăreţe şi cu toate că nu recunoscusem melodia simţeam că-i o laută românească. Mai fac 7 paşi şi-i văd pe-ai noştri ciupind la contrabas şi pigulind ţambalul, cu câte un zâmbet larg pe faţă. Lumea se strânsese să-i asculte, câţiva au facut pasul inainte şi au pus câteva monezi de 1 euro în basca ce servea rolul de money-grabber. Am ascultat melodia pana la capăt, au răsunat câteva aplauze şi-apoi n-am mai stat să-i întreb – eram sigur că-s de-ai noştri –  le-am zis direct Bună ziua! Cum

Citeşte mai mult...