vineri, 29 iunie 2012

Un zidar disperat şi-a abandonat copiii la firma care nu l-a plătit

Un zidar disperat şi-a abandonat copiii la firma care nu l-a plătit:
Un zidar român de 40 de ani din localitatea Mestrino (lângă Padova), disperat că nu-şi primeşte banii de la un patron italian, a recurs la un gest de protest extrem.
Bărbatul a fost acuzat de abandon de după ce, miercuri dimineaţă, şi-a adus copiii la sediul firmei “Elite Ambiente” din localitatea Grisignano, unde a lucrat, şi i-a lăsat acolo. “Pentru că nu mă plătiţi, poftim, aveţi voi grijă de fiii mei”- le-a spus românul celorlalţi angajaţi..
“Eu nu reuşesc să le dau de mâncare, ocupaţi-vă voi de ei, dacă tot nu-mi daţi banii pentru munca mea” – a spus bărbatul, citat de "Il Giornale di Vicenza". Astfel, i-a lasat la firmă pe cei doi copii ai săi, de 6 şi 10 ani, speriaţi şi neştiind ce se întâmplă. Ceilalţi angajaţi l-au chemat pe patronul firmei, care, la rândul său, a apelat la carabinieri: “Firma mea nu e grădiniţă, ce se întâmplă dacă se lovesc?”- a spus patronul italian.
Nereuşind să-l contacteze pe român la celular, agenţii i-au calmat pe cei doi copii şi i-au însoţit la mama lor, la Mestrino.
Ulterior, a fost găsit şi tatăl copiilor, care între timp s-a dus la Garda de Finanţe din Padova pentru

Citeşte mai mult...