marți, 26 iunie 2012

Ce s-ar face italienii fără români

Ce s-ar face italienii fără români:
Irena Cara
Zilele trecute vorbeam cu nişte cunoştinţe despre români, italieni, Italia… Dintr-una în alta, s-a ajuns la “italienii ar trebui să le pupe urmele românilor, pentru că ei fac de toate, că de n-ar fi românii”… mda, nici pământul nu s-ar mai roti. Şi dacă nu ne lăudăm noi, cine să ne mai laude?
Românii? Sunt specialişti în orice. Badante care n-au şters-o la fund nici pe bunica lor, se angajează la vreun bolnav de Alzheimer, fără să aibă habar cu ce se mănâncă boala aia. Apoi se îmbolnăvesc ele de nervi.
Iar pe şantiere? Românii fac tot: sunt şi zugravi şi zidari şi instalatori şi electricieni… ce contează că acasă n-au dat nici măcar o dată cu bidineaua în bucătăria lor sau că nu au schimbat un bec?
Am avut şi eu parte de unul ca ăştia, priceput la toate. Aveam nevoie de ceva reparaţii prin casă şi, din lista dată de administrator, l-am ales pe cel cu nume românesc. Nu pentru că mă aşteptam să-mi facă treaba gratis, ci ca “să-mi ajut un conaţional”, idee care de fapt i-a aparţinut “rasistului” de bărbatu-meu… ştiţi, e o “broască” sau “macaronar”, cum vreţi voi să-l alintaţi.
Pe

Citeşte mai mult...