marți, 26 iunie 2012

Ciprian Gutu, patriotul din Torino şi Ziua Tricolorului pentru românii din Italia

Ciprian Gutu, patriotul din Torino şi Ziua Tricolorului pentru românii din Italia:
"Nu mi-e ruşine că sunt român, ci mi-e ruşine că alţii sunt români"- Ciprian Nicolae Gutu din Torino, isi povesteste viata plină de peripeţii in Italia. Nu este un om de afaceri, nu face politică. Lucrează la negru ca instalator, dar e un om inimos, care promovează şi susţine orice activitate a conaţionalilor săi. De câţiva ani, este promotorul cel mai aprig al "Zilei Tricolorului". Datorită lui, mulţi români din Torino au arborat drapelul României la balcoane, în fiecare an, pe 26 iunie. Ambiţia lui este ca, an de an, să apară tricoloruri cât mai multe la balcoane.
"Cineva mi-a spus că am un interes", spune Ciprian. Da, pentru că, pentru români, orice face un om trebuie să aibă neapărat un scop ascuns, vreun câştig. Dar Ciprian e un om simplu, un instalator fără un contract de muncă, nu vinde steaguri.
"Eu o fac pur şi simplu din toată inima şi fără nici un scop secundar. M-am săturat să citesc doar de rău despre românii din Torino".
Ciprian s-a născut în 1977 la Bacău. Pierderea tatălui său, când avea doar 5 ani, i-a marcat copilăria, care nu a fost deloc fericită, dimpotrivă, a fost plină de neajunsuri.
La vârsta de

Citeşte mai mult...