joi, 6 decembrie 2012

„Aştept sărbătorile, să-mi revăd neamurile”- ultimul videoclip al lui Ovidiu Gal

„Aştept sărbătorile, să-mi revăd neamurile”- ultimul videoclip al lui Ovidiu Gal:

Ovidiu Gal, emigrat în Italia în urmă cu 12 ani, şi-a lansat în ţară a doua melodie dedicată emigranţilor. Piesa se numeşte „Roma” şi este compusă chiar de cel care o interpretează. „Aştept sărbătorile, să-mi revăd neamurile” cântă solistul român în prima strofă.

Iată şi refrenul, dedicat oraşului etern:
„Roma, Roma, oraş vestit
Chiar în tine am poposit
Farmecul tău m-a atras
Şi temporar aicea am rămas.”

Ovidiu Gal, fost lider PDL Italia şi-a luat “viaţa în mâini” şi cântă despre românii din Peninsulă VIDEO

De Sărbători, dorul de ţară se simte mai puternic:
„Se apropie Crăciunul,
Mă gândesc ce lung îi drumul
De la Roma până-n ţară
Kilometrii-s o povară”
Ovidiu Gal a fost invitat să-şi cânte piesa şi în direct la Tv, pe un post naţional dedicat melodiilor populare.

M.C.
Citeşte mai mult...