sâmbătă, 22 octombrie 2011

Ti lascio una canzone/ Maria Crăciun mulţumeşte fanilor români de la Roma: “Nu mă ...

Ti lascio una canzone/ Maria Crăciun mulţumeşte fanilor români de la Roma: “Nu mă ...:


Ediţia din 15 octombrie a emisiunii concurs “Ti lascio una canzone” a fost câştigată la interpretare de românca Maria Cristina Crăciun, în vârstă de 11 ani, din Galaţi. Fetiţa intră astfel în marea finală a concursului, care va avea loc la 26 noiembrie, la cea de-a XI-a ediţie a concursului. Din cei zece finalişti, doi sunt români!



Maria Cristina Crăciun a obţinut din partea juriului emisiunii-concurs “Ti lascio una canzone” de pe Rai Uno premiul pentru cea mai bună interpretare pentru piesa “La vie en rose”.



“Când mi-am auzit numele, nu ştiam ce se întâmplă”



Maria ne-a povestit cum a primit vestea că a câştigat premiul, în spatele scenei: “Eu eram sigură că un copil italian va câştiga premiul juriului pentru că suntem în Italia, la ei. Dar şi când am auzit: Maria Cristian Crăciun, nu ştiam ce se întâmplă, credeam că mă strigă că trebuie să mă duc undeva. Nu credeam că o să câştig”, ne-a spus fetiţa, la câteva ore după emisiune.



Intâmpinată de românii din Roma



La finalul programului de pe “Rai Uno”, la ieşirea din Auditorium, fetiţa a fost întâmpinată de un grup de români din Roma, care au venit special să o îmbrăţiseze. Maria, emoţionată, ne-a

Citeşte mai mult...