marți, 26 februarie 2013

Peripeţiile unui englez în business-ul dâmboviţean. "România, ca o pisică nebună care-şi vânează singură coada" - Reportaj > EVZ.ro

Peripeţiile unui englez în business-ul dâmboviţean. "România, ca o pisică nebună care-şi vânează singură coada" - Reportaj > EVZ.ro: "Un client a avut nevoie de patru ani pentru a trece contractul de electricitate pe numele său şi a cumpăra un apartament de la un dezvoltator în Bucureşti, apoi proprietarul a venit la noi. Echipa mea a avut nevoie de şase vizite la compania de electricitate şi am avut nevoie de o procură, de contractul de vânzare-cumpărare, facturi, actul meu de identitate, de mine personal şi de câteva alte documente fără sens şi tot nu am reuşit. Doar când am contactat în scris conducerea companiei s-a rezolvat problema. Dacă este nevoie de atât de mult timp pentru a trece un contract pe numele tău, care sunt şansele de a face ceva cu sens şi creativ?!"

'via Blog this'