miercuri, 5 octombrie 2011

Emil Boc: "N-am vrut să emigrez, indiferent de tentaţii"

Emil Boc: "N-am vrut să emigrez, indiferent de tentaţii":

Premierul Emil Boc a declarat, la Forumul Românilor de Pretutindeni, că n-a vrut să emigreze, indiferent de tentaţii.


"Nu am fost plecat pentru mai mult de şase luni din România, dar atunci când am fost plecat, înainte de anii 2000, oriunde aş fi fost, în Europa sau America, nicăieri nu te simţi mai bine ca acasă şi, chiar dacă unele privaţiuni sau unele condiţii nu sunt la fel ca în alte ţări, până la urmă revii la legătura cu cei de acasă Înainte de anul 2000, am fost plecat cu diverse burse de studii în străinătate, în Europa şi în America. Eram lector universitar şi, în calitate de cadru didactic, am predat şi în Europa şi în America. Vremuri frumoase!", a spus Boc.


Întrebat de jurnalişti dacă s-a gândit vreodată să română în străinătate, premierul a răspuns negativ. "Nu, niciodată, oricât de tentantă a fost activitatea academică în America sau în Europa. La Universitatea Libre din Bruxelles am fost, la Universitatea din Pittsburgh, la Michigan State University sau în Viriginia, la Charlottesville, nu am simţit niciodată că imboldul primar este să rămân acolo", a spus Boc.


Premierul a afirmat că "aveam în minte să învăţ cât mai multe, să

Citeşte mai mult...