vineri, 23 decembrie 2011

Cărţi româneşti, cadou de Crăciun pentru copiii din Bari

Cărţi româneşti, cadou de Crăciun pentru copiii din Bari:


Asociaţia Dacia Nicolaiana, condusă de artista Paula Mitrache (pe numele de scenă "Haiducii") a pregătit o surpriză de Crăciun copiilor români din Bari. Astfel, toţi cei interesaţi pot veni la sediul organizaţiei pentru a primi cărţi în limba română, oferite de Departamentul pentru Românii de Pretutindeni.





“Am început deja să dăruim cărţile la Bari, iar una din primele fete românce căreia i-am făcut acest cadou a fost Nicoleta Prisacaru, o adolescentă foarte talentată, care a scris şi un volum de poezii pe care aş dori să le publicăm cât de curând. Nicoleta a rămas singură cu patru fraţi, după ce tatăl ei a murit în urma unui accident tragic, acum o lună. Am încercat să fim alături de familia ei, noi, ca asociaţie, dar am dori ca efortul nostru să fie susţinut şi de către instituţii şi comunitate”- ne-a spus Paula Mitrache.



“Cărţile au fost primite de Asociaţie anul trecut, de la Departamentul pentru românii de pretutindeni, o parte din ele le-am distribuit anul trecut, la Roma, pe scena spectacolului “Insieme per conoscerci meglio”, de Ziua României, mai precizează artista.



O carte în limba română, pentru preşedinta Asociaţiei “Dacia Nicolaiana” are o

Citeşte mai mult...