vineri, 23 decembrie 2011

Ramona Bădescu: Crăciun la Craiova, “cu sarmale şi salată boeuf”

Ramona Bădescu: Crăciun la Craiova, “cu sarmale şi salată boeuf”:


Ramona Bădescu va pleca pe 23 decembrie în România, pentru a-şi petrece Crăciunul cu părinţii ei, la Craiova. Ea a declarat pentru ADPM că abia aşteaptă să mănânce sarmale şi salată boeuf şi că va pregăti cu mîinile ei desertul, un tort cu biscuiţi şi nutella.



“Imi place să fiu acasă de Crăciun şi să petrec această sărbătoare în familie, alături de cei dragi. Acest lucru a devenit o tradiţie pentru mine!”, spune Ramona Bădescu.



“Mama ştie ca ajung acasă, la Craiova, pe 23 decembrie, aşa ca i-am spus să mă aştepte deja cu mâncarea pregătită, să nu mă pună să fac sarmale. Stiu sigur că îmi pregăteşte mâncarea mea preferată, printre care şi salata de boeuf!”



“Eu o să le fac părinţilor mei un tort după o reţetă italienească, cu biscuiţi, frişcă şi nutella, pe care am îmvăţat-o de la bucătarul meu”, a mai spus vedeta.




Citeşte mai mult...