vineri, 23 decembrie 2011

Realizările unui inginer român în Italia

Realizările unui inginer român în Italia:


Un inginer nemţean a înfiinţat la Roma o cooperativă, Mastrocasa, în care muncesc câteva zeci de români. A creat două site-uri internet care i- au sporit şi mai mult eficacitatea afacerii. Este un bun cunoscător al problemelor românilor din Italia şi nu este de acord că românii se duşmănesc.



Ioan Ploscaru a împlinit anul acesta 50 de ani. Este originar din comuna Podoleni, judeţul Neamţ şi de mai bine de 12 ani este rezident la Roma. Este absolvent al Institutului Politehnic Gh. Asachi din Iaşi, Facultatea de Electrotehnică, promoţia 1986.



Italia l-a fascinat dintotdeauna prin bogăţia culturii şi istoriei sale. Acesta a fost motivul principal pentru carea a ales să emigreze în Peninsulă. "În Italia nu am ajuns chiar din întâmplare, în decembrie 1999, am venit în primul rând mânat de pasiunea mea pentru istoria, cultura şi civilizaţia latină şi nu în ultimul rând pentru faptul că la Roma este o climă care îmi place mult. Am avut şi sprijinul unui frate mai mic care a ajuns în Italia, ca şi mulţi alţi romani înaintea mea, într-un TIR plin cu lăzi cu cuie în care erau îngrămădiţi alţi 30 de conaţionali de ai noştri.



O călătorie pe care

Citeşte mai mult...