vineri, 17 februarie 2012

"Suntem născuţi în România, dar vrem să murim în Italia"

"Suntem născuţi în România, dar vrem să murim în Italia":

Iată scrisoarea ca un strigăt de durere a lui Cristinel Udrea, fost poliţist la Craiova, care a emigrat din România din cauza crizei, mai întâi în Spania, apoi în Italia. Are 42 de ani şi locuieşte la Trigolo, provincia Cremona (Lombardia). Soţia sa, Anişoara şi cei doi copii, Iulian şi Marius au rămas în ţară. Are nevoie de un loc de muncă.


Foto: Familia Udrea vrea să trăiască în Italia


"Suntem o familie onestă, nu am avut niciodată probleme cu legea, muncind de mai mult de 20 de ani eu din 1988 şi soţia din 1990. În anul 2007, în disperare de cauză, mi-am dat demisia din cadrul Poliţiei Comunitare Craiova, plecând să muncesc în Spania. În decembrie 2008, din cauza crizei, am rămas fără loc de muncă, fiind nevoit să părăsesc Spania şi să mă întorc în România.


Au urmat doi ani şi jumătate de frustrări şi neîmpliniri, din această cauză hotărându-mă definitiv şi ireversibil să fac tot ceea ce îmi stă în putinţă pentru a începe şi construi o nouă viaţă, într-o nouă ţară, într-un STAT DE DREPT.


Într-un astfel de stat de drept (de ex. Spania, Italia, etc.), dacă eşti un om integru şi onest,

Citeşte mai mult...