luni, 5 decembrie 2011

Serial GR: Vieţi de badante/ „În cele două ore libere, mă uit la mare şi simt că pot ...

Serial GR: Vieţi de badante/ „În cele două ore libere, mă uit la mare şi simt că pot ...:


Mihaela S. are 42 de anişi lucrează în Italia de doi ani. În România şi-a lăsat soţul pensionar-a lucrat marinar şi a fost „scos” de tânăr la pensie. Unica ocupaţie de atunci este alcoolul. Are doi fii mari, aşezaţi la casele lor şi este bunică de un an. „M-am căsătorit la 16 ani cu un om bun ca pâinea, avem doi copii reuşiţi, ne-am construit prin muncă o casă frumoasă. Un fiu lucrează în Cipru de 6 ani”.



Românca povesteşta că a decis să vină în Italia când datoriile familiei au devenit prea mari: „De când soţul a ieşit la pensie am început să nu ne mai descurcăm, aşa am plecat în Italia. El se apucase de băut, eu încercam să-l opresc, fiii mei la fel dar nu se mai putea. A făcut datorii. Am venit acum doi ani lângă Rimini şi am lucrat un an, badanda. Am fost foarte respectată de acea familie. Am fost acasă după aceea, am organizat nunta celui mai mic şi m-am întors”.



Pentru că acasă, lângă Constanţa nu a găsit nimic de lucru. Şi a venit din nou în Italia: „Lucrez în Sicilia, de 7 luni fără contract.

Citeşte mai mult...