joi, 16 februarie 2012

Alina Boca, de la catedra din România la business cu flori în Londra: “Clienţii mă susţin!”

Alina Boca, de la catedra din România la business cu flori în Londra: “Clienţii mă susţin!”:


Alina Boca e în Londra doar de 4 ani, timp în care a reușit să pună pe picioare o afacere înfloritoare, și la propriu și la figurat. A renunțat la catedra pe care o avea în România, într-un liceu din orașul natal Târgoviște, pentru a-și urma dragostea în Marea Britanie, iar acum conduce aici o mică afacere în domeniul aranjamentelor florale.



Tânăra româncă a plecat din țară mânată de destin. Destinul, în cazul de față, fiind cel care urma să-i devină soț. “Sincer, am venit în UK fiindcă soțul meu, român și el, trăia aici. În perioada în care l-am cunoscut, eu lucram la un liceu pedagogic din Târgoviște, fiind absolventă a Universității de Limbi Străine din București. Pot spune că motivul plecării mele din țară a fost o cerere în căsătorie”, povestește Alina despre începutul experienței sale britanice.



A început ca florăreasă într-un flower shop din Hendon, a ajuns managerul acestei florarii, iar între timp și-a dezvoltat și propria afacere. “Când am venit în Anglia, am în cercat să-mi caut un job pe baza cunoștințelor pe care le-am acumulat în țară. Însă, în timpul în care am așteptat echivalarea diplomelor de la NARIC, am aplicat pentru un

Citeşte mai mult...