sâmbătă, 28 aprilie 2012

Camelia Pădureţ candidează în Sicilia: "M-am îndrăgostit de oraşul Cefalù la ...

Camelia Pădureţ candidează în Sicilia: "M-am îndrăgostit de oraşul Cefalù la ...:
Acum cinci ani, când a hotărât să se stabilească în Italia, Camelia Pădureţ, originară din Botoşani, s-a îndrăgostit pe loc de oraşul sicilian Cefalù. Aici şi-a început o nouă viaţă, luând-o aproape de la zero. Iar acum candidează pentru un loc în consiliul primăriei şi speră să obţină, deopotrivă, voturile românilor şi cele ale italienilor din oraşul sicilian.

"Am venit pentru prima oară în Italia, pentru că aveam nevoie de o schimbare", povesteşte Camelia Pădureţ. În România a studiat Dreptul, iar după terminarea facultăţii, şi-a deschis propria firmă. Afacerile nu au mers bine, de aceea românca a decis să asculte sfatul unei prietene, acela de a veni în Sicilia, "pentru câteva luni, pentru a schimba aerul". "Atunci eram hotărâtă să stau puţin, câteva luni, iar prietena mea mi-a găsit un loc de muncă în Sicilia, ca damă de companie a unei italience în vârstă. Era vorba de o fostă farmacistă, o adevărată doamnă, de aproape 90 de ani, care a devenit ca o mamă pentru mine. Am stat împreună cu ea, m-a învăţat să gătesc feluri de mâncare siciliene şi ne-am ataşat una de alta". După şase luni, aşa cum plănuise dinainte, Camelia s-a reîntors în România "cu

Citeşte mai mult...