sâmbătă, 28 aprilie 2012

Catrinel Menghia susţine că nu este noua iubită a lui Fabrizio Corona

Catrinel Menghia susţine că nu este noua iubită a lui Fabrizio Corona:
Potrivit presei din Italia, modelul Catrinel Menghia ar fi noua iubită a lui Fabrizio Corona, care ar fi părăsit-o pe Belen Rodriguez. Cei doi s-ar fi cunoscut la o petrecere, scrie revista “Chi”, care dedică un material amplu controversatului personaj Fabrizio Corona.

Ieri, românca a negat, pe propia pagină de Facebook, că ar avea o relaţie cu Corona, ba chiar a folosit un ton iritat pentru a infirma zvonurile.
"Trebuie să existe o limită între bârfă şi poveştile inventate. Nu am ştiut că mi-am schimbat statutul social până când nu am citit astăzi într-un ziar. Îmi pare rău pentru cei implicaţi, însă ar fi grozav ca presa să nu mai îmi asocieze numele cu persoane care luptă acum să îşi îmbunătăţească imaginea lor publică”- a fost mesajul postat de Catrinel Menghia.