vineri, 6 aprilie 2012

FOTO Campania SOS România/ Terteleac: „Am trimis în Vrancea ajutoare în valoare de peste ...

FOTO Campania SOS România/ Terteleac: „Am trimis în Vrancea ajutoare în valoare de peste ...:
Pe data de 3 aprilie s-a încheiat, oficial, campania „SOS România”, promovată de Asociaţia Românilor din Italia (ARI) în colaborare cu asociaţia „Salva mamma e bimbi”, Crucea Roşie Italiană şi Gazeta Românească. Astfel, la începutul săptămânii a ajuns la destinaţie ultimul camion cu ajutoare destinate românilor din zonele afectate de zăpezile din luna februarie.

„Teoretic, campania a luat sfârşit, dar, în practică, noi o vom continua şi în viitor. Am reuşit să organizăm câteva transporturi cu sute de kilograme de alimente şi bunuri de primă necesitate, iar pe 3 aprilie a ajuns în judeţul Vrancea ultimul transport, şi cel mai consistent. Este vorba de un camion de 7,5 tone cu îmbrăcăminte pentru copii şi adulţi, detergent de rufe, oferit de Crucea Roşie Italia, şi jucării”, ne spune Eugen Terteleac, preşedintele ARI.

Voluntarii de la ARI au distribuit ajutoarele în două comune din Vrancea: Popeşti şi Urecheşti. „Voluntarii noştri au mers din uşă în uşă şi au împărţit ajutoarele, direct la familiile nevoiaşe. O parte din detergenţi, mai precis o tonă şi jumătate, am dat-o la Crucea Roşie Vrancea. Restul de ajutoare le-am dat în primire primarilor

Citeşte mai mult...