miercuri, 3 iulie 2013

Cătălin Botezatu va alege Miss Diaspora Models International

Cătălin Botezatu a fost alegerea organizatorilor americani pentru a le evalua pe cele 20 de modele intrate în marea finală a competiţiei Miss Diaspora Models International, ce va avea loc la Sibiu, în data de 12 iulie.
“Am auzit de acest concurs de frumuseţe încă din 2008, de când am participat pentru prima dată la New York Couture Fashion Week. Am avut, între timp, ocazia să am în prezentările mele foste concurente de la Miss Diaspora International Models”, a declarat Cătălin Botezatu, care are o activitate de peste 30 de ani în sfera modellingului şi a modei, pentru Agenţia de Presă Mondenă.
Proiectul Miss Diaspora Models Internationals va promova România, Sibiul în mod special, ca destinaţie turistică şi culturală în Statele Unite ale Americii, dar şi în ţările ale căror reprezentante intră în competiţie.
Delicious
TwitterLinkedInFacebookBufferMail
+TAG
Șomajul crește încontinuu de la începutul anului: 720.000 de români nu au loc de muncă
Rata șomajului crește în mod constant de la începutul anului, ajungând la 7,5% în luna mai a acestui an, în ușoară creștere față de perioada similară a anului trecut, iar numărul de șomeri este de 720.000 de persoane, potrivit datelor publicate de Institutul Național de Statistică.
"În realitate, numărul de șomeri este mult mai mare, mai ales după ce în perioada crizei s-au pierdut aproximativ un milion de locuri de muncă. Statistica folosește un sistem de calcul prin care se elimină multe persoane care ar fi putut intra în categoria șomerilor. Situația de pe piața muncii s-a degradat foarte tare, s-au trecut foarte multe persoane pe contracte de muncă pe perioadă determinată, iar unii angajații vin o zi da și o zi nu la muncă, iar pentru "absențele motivate" nu sunt plătiți și nu le sunt plătite nici contribuțiile sociale", explică profesorul Vladimir Pasti, sociolog și politolog specializat în studierea evoluțiilor politice și sociale ale tranziției românești.
4,36 milioane de salariați
În primele patru luni ale anului, numărul de angajați din economie a crescut cu 56.000 de persoane, efectivul total de salariați ajungând la 4,36 milioane de persoane în aprilie. Cu toate acestea, economia
Citeşte mai mult...
Delicious
TwitterLinkedInFacebookBufferMail
+TAG
Hoți din România recrutați de italieni. “Cu banii câștigați trăiam ca un nabab”
Hoți din România recrutați de italieni din Friuli Veneto pentru a devaliza locuințe în provinciile Treviso, Pordenone și Udine. Informațiile au ieșit la lumină pe timpul unei anchete a carabinierilor din Pordenone și Udine. Ar exista un unic “recrutator” în furturile în serie care sunt puse la cale în ultima vreme. “Împreună cu amiciimei am fost recrutat de cineva din Italia a mărturisit un șoarece de apartament după arestare Mie și complicilor mei ne-a asigurat 100 de euro ca plată zilnic pentru a devaliza cât mai multe case posibil. Dar tot ceea ce reușesc să fur trebuie predat “recrutatorului”“.
Tânărul hoț a explicat și că nu cunoaște recrutatorul, dar că nu ar fi un singur bărbat ci o organizație care are contacte optime cu criminalitatea din România. “Suntemrecrutați pentru maxim 6-8 zile a adăugat hoțul apoi trebuie să ne întoarcem acasă să ne bucurăm de plata de 600-700 de euro. Eu cu banii aceia trăiesc ca un nabab circa două luni. Apoi de obicei sosește o nouă recrutare”.

Banda lui Papuc, arestată în Sicilia

Hoțul, originar din Brașov, a explicat și motivul alegerilor recrutatorilor. “Vor deseorioameni noi și fără
Citeşte mai mult...
Delicious
TwitterLinkedInFacebookBufferMail
+TAG
Noi insulte leghiste contra ministrului Integrării, Cecile Kyenge. ...
Cecile Kyenge este acum o obsesie pentru militanții de la Lega Nord care îi adresează zilnic insulte rasiste, vulgare, violente. După cuvintele lui Mario Borghezio (“Cécile Kyenge ministro, una scelta del cazzo”), care l-au costat expulzarea din grup în Parlamentul European, după urarea unui viol din partea consilierei padovane de cartier Dolores Valandro (“N-o violează nimeni pe Kyenge?”), de data aceasta afirmațiile sosesc de la Lega Nord din Legnano, provincia Verona.

Reprezentantă Lega Nord: "N-o violează nimeni pe Kyenge?"

Pe pagina de Facebook a filialei se semnalează un articol în care ministrul Integrării definește imigranții o resursă, și este comentat astfel: “Dacă sunt o resursă... du-te să fii ministru în Congo! Tâmpito (ebete it.)”. Acum secretarul filialei, Marco Pavan, aduce justificări: “În dialect venet, “ebe te” este un adjectiv care devine chiar și afectuos și înseamnă naiv”.

Forza Nuova: "Kyenge, întoarce-te în Congo"

Și se apucă să dea lecții: “postarea voia să evidențieze trei scăpări ale ministrului: că imigranții pot fi regulari sau clandestini, că regularii, dacă sunt integrați, pot să fie o resursă în timp ce clandestinii nu plătesc taxe, că necesitatea de a avea un loc de muncă astăzi este în primul rând
Citeşte mai mult...
Delicious
TwitterLinkedInFacebookBufferMail
+TAG
Interviu în exclusivitate, Mihai Răzvan Ungureanu: ”Românii din diaspora pot înțelege ...
Fostul prim-ministru al României, Mihai Răzvan Ungureanu, în prezent senator ARD, este printre puținii politicieni din România care a propus comisiei de revizurie a Constituției, prevederi care să-i vizeze pe românii din străinătate. Dar amendamentul propus de Ungureanu, referitor la introducerea votului prin corespondență, a fost respins de comisie.
În schimb, a fost aprobat un amendament PSD privind obligativitatea domiciliului în România a celor care vor să candideze la Parlament. Practic, candidaturile cetățenilor români din diaspora devin imposibile.
Într-un interviu pentru Gazeta Românească, senatorul Ungureanu comentează aceste prevederi și își exprimă îndoieli și față de punerea în aplicare a ideii lansate de ministrul Cristian David, a “repatrierii voluntare”. M. R. Ungureanu declară că românii din diaspora, de la depărtare, departe de zgomotul politic din țară, pot înțelege mai bine problemele reale ale României.

Domnule senator, în ultimul timp au existat propuneri pentru schimbarea unor puncte din Constituție, referitoare și la românii din Diaspora. Românii din străinătate ar trebui să aibă drepturi și obligații diferite de cei din țară?
«Am urmărit întotdeauna dezbaterea legată de măsura în care trebuie să fie integrați românii din afara granițelor în deciziile politice din țara lor.
Am ascultat astfel de discuții, fără să înțeleg
Citeşte mai mult...
Delicious
TwitterLinkedInFacebookBufferMail
+TAG
Mihai Balmuș, ”îngerul păzitor” din Oderzo
Disperarea a împins-o să se arunce în râu pentru a termina cu viața care devenise insuportabilă. O italiancă de 52 de ani, angajată într-un birou public, rezidentă în provincia Treviso, a plecat de acasă după o ceartă cu partenerul de viață. Vineri 21 iunies-a aruncat în râul Monticano pentru a muri. Dar destinul, când urma să se scufunde și să fie ucisă de râu, a făcut-o să întâlnească “un înger păzitor care a smuls-o din ghearele morții”, scrie Il Gazzettino.
Este vorba de un tânăr înalt și solid, Mihai Balmuș, de 28 de ani, român rezident la Oderzo, căsătorit și tată a trei copii. Deși nu știe să înoate bine, tânărul de 28 de ani nu a ezitat și a intrat în râu pentru a o salva pe femeie. Mihai circula în mașină la Oderzo cu soția și copii, când a văzut ceva plutind pe Monticano. “Prima dată declară eroul m-am gândit la o rață. Dar era ciudată”.
“Am oprit mașina, iar soția mea, Cornelia, a protestat. Am aprins semnalizatoarele de urgență și am coborât în grabă. Am văzut că în apă era o femeie. Am început să urlu, am aruncat celularul și portofelul în
Citeşte mai mult...
Delicious
TwitterLinkedInFacebookBufferMail
+TAG
Sfaturile sculptorului și pictorului Tiberiu Mursa: “Numai muncind, poți ajunge departe”
Tiberiu Mursa are 44 de ani și este originar din orașul Luduș, județul Mureș. Înainte de a veni în Italia a trăit în Giubeca-Craiova, județul Dolj, localitatea natală a soției. Apoi a venit la Roma, în 1994, “ca toții tinerii care visau occidentul și un trai mai decent”.
A fost pasionat de artă de mic copil. “În România am făcut pictură bisericească, însă nu prea am frecventat-o pentru că imediat dupa scoală am venit aici, în Italia. Sunt aici de 19 ani, din 1994, când toți tinerii după revoluție visau occident și un trai mai decent. Am spus să încerc si eu și am plecat spre Italia. Aici am lucrat chiar din a treia zi după ce am ajuns și am intrat direct în marmură. În România doar visam să lucrez sculptură în marmura. Aici existând din abundență am profitat, cu voie și fără voie.”

Cunoștințele dobândite în țară l-au ajutat pe artist să se integreze ușor, iar talentul i-a fost recunoscut. “Probleme majore de când sunt în Italia nu prea am avut ținând cont că arta dobândită și învățată în România aici mi-a prins foarte bine. Oriunde m-am dus și am arătat ce știu am fost apreciat
Citeşte mai mult...
Delicious
TwitterLinkedInFacebookBufferMail
+TAG