vineri, 5 iulie 2013

Şi-a ucis patronul, 30 de ani închisoare

Şi-a ucis patronul, 30 de ani închisoare
Iosif Marian Petru, muncitorul român care pe 4 mai 2012 şi-a ucis angajatorul, Luciano Spadari de 74 de ani, în perimetrul fermei sale, la San Giuseppe di Comacchio (Ferrara), va trebui să ispăşească 30 de ani de detenţie în România, extrădarea fiind deja acordată. A decis acest lucru, pe 21 iunie, Tribunalul din Ferrara. Pe timpul judecăţii, inculpatul a făcut declaraţii spontane, recunoscând omo
"Cât am avut de muncă şi bani nu am ştiut să ascult vocea şi poruncile ...
Părintele Bogdan Petre merge de peste 7 ani în închisorile din Roma. Iată impresiile sale de la închisoarea de femei de la Rebibbia. De 7 ani merg în închisorile de la Roma dar pot spune că mă găsesc ca la început. Omul rămâne o taină pe care o descoperi mereu şi mereu. Am crezut că mergând să le ofer asistenţă duhovnicească o să se întâmple minuni de pocăinţă. Nu există planuri pastorale şi nici
Poliţistă municipală din Roma, trimisă în judecată: a bătut o româncă
A fost de ajuns un banal accident rutier, fără răniţi şi fără daune, să declanşeze o ceartă furibundă, cu palme peste faţă, injurii şi apoi procese. Partea vătămată a poveştii, o fată româncă, Gabriela Bodescu. Ea fost cea care, prin denunţul său, a trimis în boxa imculpaţilor un agent municipal din Roma, Tiziana Celli, scrie Il Messaggero. În urmă cu câteva zile, judecătorul pentru audieri prelim
243 de copii români, cetăţeni de onoare ai oraşului Torino: "Eu sunt torinez, eu ...
În ajunul sărbătorii sfântului protector al oraşului Torino, San Giovanni, pe 23 iunie a avut loc la Torino evenimentul "Tutti i colori dei bambini", patronat de Primăria Oraşului Torino şi de UNICEF. La Parcul Tesoriera, a avut loc o serbare pentru copii, cu jocuri şi animaţie, urmată de ceremonia de acordare a cetăţeniei civice "cives ad honorem" tuturor copiilor străini născuţi la Torino în anu
243 de copii români, cetăţeni de onoare ai oraşului Torino: "Eu sunt torinez, eu ...
În ajunul sărbătorii sfântului protector al oraşului Torino, San Giovanni, pe 23 iunie a avut loc la Torino evenimentul "Tutti i colori dei bambini", patronat de Primăria Oraşului Torino şi de UNICEF. La Parcul Tesoriera, a avut loc o serbare pentru copii, cu jocuri şi animaţie, urmată de ceremonia de acordare a cetăţeniei civice "cives ad honorem" tuturor copiilor străini născuţi la Torino în anu

YESTERDAY