miercuri, 24 aprilie 2013

Valerica Țarcă, singura româncă pentru Primăria Romei

Valerica Țarcă, singura româncă pentru Primăria Romei:
Un singur român candidează la consiliul general al primăriei Romei. Valerica Țarcă, broker de asigurări, rezidentă la Roma din 1991, va candida pe lista civică “Per Ignazio Marino”, după ce a fost respinsă de pe listele Partito Democratico (PD). “Am fost dezamăgită, aș fi meritat să fiu în listele PD, acolo unde am activat de mulți ani.”, ne-a declarat ea.
Deși dezamăgită de faptul că a fost scoasă de pe listele PD, Valerica Țarcă este optimistă. Faptul că a fost aleasă nu pentru activitatea politică, ci pentru cea profesională, o face să privească cu încredere competiția electorală. “E o onoare să particip pe lista candidatului la Primăria Romei din partea forțelor politice de centru stânga. Candidații din listă au fost aleși pe criterii de profesionalitate și asta mă face să mă simt mai orgolioasă, înseamnă că mi s-a recunoscut activitatea. Sunt optimistă.” ne-a declarat românca.
Valerica Țarcă are 49 de ani, este originară din Deva, județul Hunedoara, și absolventă a facultății de Științe Economice din Timișoara. A venit în Italia, prima dată, în 1991. S-a reîntors în țară pentru o scurtă perioadă apoi s-a stabilit definitiv la Roma. De mulți ani este broker de asigurări

Citeşte mai mult...