luni, 15 aprilie 2013

Daniel Rusu, patron în construcții: ”Am renăscut ca pasărea Phoenix”

Daniel Rusu, patron în construcții: ”Am renăscut ca pasărea Phoenix”:
Un român din Latina face parte dintre puținii constructori care reușesc, în această perioadă de criză, să aibă și profit și să nu fie nevoiți să disponibilizeze angajați. Secretul, ne spune Ovidiu Daniel Rusu, este reinvestirea banilor câștigați și formarea unei echipe care respectă munca și angajatorul.
Ovidiu Daniel Rusu, 34 de ani, originar din Arad, locuiește la Latina, în regiunea Lazio. A venit în Italia în 1998 și de atunci a trecut prin toate etapele meseriei de constructor. În țară nu pusese piciorul pe șantier și nu avea idee ce înseamnă meseria de zugrav, faianțer, tâmplar sau electrician. “Am plecat în urmă cu 15 ani, hotărât să mă stabilesc în Italia. Era o perioadă foarte grea în România, nesigură. Nu că acum ar fi altfel, dar atunci eram foarte tânăr și doream să cresc, să-mi fac o carieră, o afacere. Îmi pierdusem nădejdea că prin muncă cinstită poți realiza ceva important. Am cunoscut câțiva oameni de afaceri italieni, învățasem limba din țară destul de bine, iar în momentul în care unul dintre ei mi-a dat o speranță, că aș putea găsi de muncă aici, nu am stat mult pe gânduri.”
A plecat din țară hotărât să se

Citeşte mai mult...