joi, 11 aprilie 2013

NASA face dezvăluiri: echipajul de pe Apollo 10 a avut probleme cu toaleta | adevarul.ro

NASA face dezvăluiri: echipajul de pe Apollo 10 a avut probleme cu toaleta | adevarul.ro: "Dă-mi un şerveţel, repede. Este un rahat care zboară prin aer“, spune la un moment dat Stafford. Niciunul dintre cei trei nu şi-a recunoscut „creaţia“, dar cel mai amuzant răspuns a fost tot al lui Stafford, marcat în stenogramele de mai jos cu CDR (Commander), el fiind comandantul acelei misiuni. „Nu este unul de-ai mei. Al meu era puţin mai lipicios“, afirmă acesta la un moment dat. Discuţia continuă între cei trei în aceeaşi notă, cu Eugene Cernan (marcat cu iniţialele LMP - Lunar Module Pilot) dezvinovăţindu-se la rândul său: „Nu e nici al meu (...) Am băgat degetul în al meu şi era mai moale (...) Nu ştiu al cui e, nu pot nici să-l revendic, nici să nu-l revendic“."

'via Blog this'