miercuri, 10 aprilie 2013

Daniela Zidaru, designer de lux în Italia

Daniela Zidaru, designer de lux în Italia:

Daniela Zidaru, alias Dana Design, este designer de haine de lux, create pe măsură, în oraşul italian Asti. Are 36 ani şi locuieşte în Italia de 12 ani. Frumoasă, elegantă, creativă, lucrează sub deviza: “Simte-te unică! Fă diferenţa!”
“Hainele mele au îmbrăcat Miss-urile mai multor concursuri de frumusete, inclusiv Miss Ferarri 2012, Una Ragazza per il Cinema 2012, Miss Mondo Piemonte Lombardia in Italia 2013”, spune Daniela Zidaru. Născută în 1976 la Slatina, trăieşte în Italia de peste 12 ani la Asti, în regiunea Piemonte şi este proprietara unui atelier de croitorie de lux.
Articolele create de ea sunt promovate sub brandul Dana Design. Dana se defineşte “o persoană simplă, veselă, romantică, care a avut de mică o pasiune pentru tot ce este artă, imagine, fotografie şi modă. Îmi place să creez, deoarece în acest fel am posibilitatea de a-mi exprima personalitatea, felul meu de a fi şi dorinţa mea de a trăi liberă. De când eram mică am început să elaborez, să desenez şi să cos haine pentru păpuşi, am început să foloseasc maşina de cusut, la vârsta de 7 ani. Mulţi ani au trecut de la jocurile de fetiţă, şi în 1999, am început să proiectez

Citeşte mai mult...